2013. augusztus 3.

Újabb díj és egy kis infómorzsaaa :D

Hyy evribády! :D
Ismét díjat kaptam,ami nagyon köszönök Rose King -nek ! :**



1. Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küld tovább 11 embernek

1. Írj magadról 11 dolgot

1. Szeretem a rockot.
2. Volt egy kutyám,és azóta is szeretnék egyet ,de nem engedik.:(
3. Utálom a Big Time Rush-t és a The Wanted-ot is. #egyszerűencsakszarok
4. Sokszor voltam külföldön,de csak Európában.
5. Szeretnék Tenerifére egyszer elmenni.
6. Nem szeretem a bunkó embereket. (Ki szereti?! :D)
7. Néha,ha rám jön az öt perc...akkor inkább ne nézzetek rám..:DD
8. Szeretem Taylor Swift számait. (Ítéljetek el :P)
9. Imááádok enni. :P
10.Sajnos meg is látszik. #előző
11.Szeretek pingpongozni.

2. Válaszolj 11 kérdésre

  1. Mióta írsz blogot? Háát..asszem' idén tavasszal kezdtem..Ja! Igen,akkor! :)
  2. Ha tehetnéd kivel játszanál egy filmben? Ez szerintem egy értelmű..This Is Us!*-*
  3. Kedvenc zenéd? Most pillanatnyilag sok van. John Newman-Love me again ; Best Song Ever ; Avicii-Wake me up ; Everything has changed ; stb....
  4. Mit szoktál csinálni amikor elakadsz az írással? Lehunyom a szemem és elképzelem,hogy mit csinálnék én a karakter helyében. :))
  5. Van háziállatod? Van egy tekim. :)
  6. Korod? 11.
  7. Kedvenc kajád? Carbonara és Lasagne.
  8. Pasi ideálod? Kék szem,szőke vagy barna haj,legyen izmos,de ne az az 'izomagyvagyok' fajata,hanem a pont elég erős fajta.El tudjon fogadni,úgy ahogy vagyok.Legyen magasabb nálam,de ne sokkal.Legyen intelligens,de ne egy gyík.Lehessen vele beszélgetni,legyen humora,ésss....ennyi asszem' röviden..:D
  9. Szerelmes vagy? Most jelen pillanatban egy szöszié a szívem. ;D
  10. Cola vagy víz? Hááát...szerintem víz,mert ha egy valamit kéne egész életemen át innom,akkor biztos a vízre szavaznék. :D
  11. Cica vagy kutya? Kutyus *--*
3. Tegyél fel 11 kérdést

1.Hajad színe?
2.Mióta blogolsz?
3.Mi inspirált ahhoz,hogy elkezdj írni? 
4.Cicát vagy kutyát tartanál szívesebben?
5.Mi lenne a neve?
6.Sok ismerősöd van?
7.Van Kriszti nevű ismerősöd?
8.Szereted a rockot?
9.Akarsz majd jogosítványt?
10.Motoroztál már?
11.Ha lenne 3 kivánságod,mit kívánnál? 

4. Küld tovább 11 embernek

1. GirlsWolf - szerintem érdemes elolvasni. ;)
2. Dark turn to light - Dettó!! ;)
3. She's not afraid - szintén. ;)
4. Az ír manó - szerintem ez is nagyon jó blog ;)
5. Perfect ~ -ez szintén. ;)
6. My new boss is Mr. Horan - ez is szintén egy eszméletlen blog. ;)
7. ::.ALONE.:: [Zayn Malik Fanfiction] - ez egyszerűen egy tökéletes történet! ;)
8. I'm a Warrior ~ - ez is egy nagyonjó blog! ;)
9. Best Song Ever - én személy szerint imádom ezt a blogot,annyira megfogott. ;)
10. The Dancer and the One Direction - Hihetetlen ez a történet,imádom. ;)
11. One Thing.. . ez is szerintem érdemel egy elolvasást! ;)

Ennyi lett volna...a rész pedig érkezni fog a következő hétvégén,mivel nincs sok időm írni,mivel délelőtt és délután is edzésre kell mennem. -.-" Köszönöm szépen a 1500+ megjelenítést! :) Szóval majd érkezni fog. ;) Jó nyári szünetet! :) (Már amennyi maradt. :/) 

Kriszti xx


10 megjegyzés:

  1. Szia, köszi! Ám ez mi akar lenni? Ha gondolod akkor cserélhetünk linket.
    http://niallhoran930913.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nem értem ezt a kérdést. :/ Oké,benne vagyok. ;)

      Törlés
  2. Szia! :)
    Köszönöm szépen a díjat! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia ismét!:)
    Természetesen mehet a csere, már kint is vagy:)
    http://ltp-alone.blogspot.hu/
    Ölel,
    LTP

    VálaszTörlés
  4. Hyy! :)
    Rendben! ;)
    Kriszti xx

    VálaszTörlés
  5. Szia, bocs h ilyen későn írok. Csak szólok h kitettelek mivel belementél a cserébe :D
    És köszi
    http://niallhoran930913.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. http://fantasygirl-blogdesign.blogspot.hu/2013/08/08-kritika-christy-with-one-direction.html
    Kéééész a kritika! :DD

    VálaszTörlés