2013. augusztus 16.

A 4. díjam :D

Szervusztok manóim! :3
Most sem résszel jövök sajnos. A héten tuti lesz. Na,akkor amiért újra itt vagyok az egy újabb díj. : )

Köszönöm szépen -újra- Rose King -nek ezt a díjat is. ;) :***


Szabályok:
1. Írj 11 dolgot magadról!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3.  Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább a díjat!

1. Írj 11 dolgot magadról!

1. Ha megkérdezik mi a véleményem valamiről,általában a fél napot elbeszélem. :D
2. Kissé göndör a hajam.
3. Szeretek rockot hallgatni,mert akkor semmire sem gondolok csak a dalra.
4. Szeretnék megtanulni gitározni.
5. Utálom azt,ha valaki sokkal többre tartja magát,mint amennyi.
6. Szeretnék,majd állatorvos lenni.
7. Azért,mert jó érzéssel tölt el,ha segíthetek,valakinek vagy valaminek. :) 
8. Néha én magam sem értem saját magam. Pl: most.
9. Szeretem nézni ahogy mások veszekednek. Nem tudom miért. :D
10. Most kezdem elolvasni a Szent Johanna Gimi-t. #nekésseljetekmeglécci :$
11. Lehet,hogy lesz dedikált Bábelem. :P

2. Válaszolj 11 kérdésre!
  1. Mióta blogolsz? Umm...Szerintem tavasz óta...Igen.Szóval tavasszal kezdtem neki. :)
  2. Miért kezdtél el blogolni? Mert,láttam sok-sok ilyesmi blogot,blogokat és azt gondoltam "Miért is ne próbáljam ki?! " A fantáziám megvan hozzá,gép közelben is szoktam lenni,szóval kipróbáltam. :)
  3. Mit csinálsz ha el akadsz a történet írásával? Hmm...lefekszem az ágyamra és agyalok,hogy én magam mit csinálnék a szereplő helyett. A személyiségét is beleveszem,de általában csak úgy hirtelen törnek rám az ilyen 'ihlet' szerűségek.:)
  4. Kedvenc ország? Talán Írország. :)
  5. Mi az ami a legfontosabb az életedben? (tárgy) Hmm...Szerintem nekem ilyenem nincs. Talán sok-sok könyv.
  6. Ki a legfontosabb az életedben? A családom. 
  7. Csíkos, kockás, vagy pöttyös? Csíkos és kockás. A pöttyöset csakis takaró vagy ilyesmi formájában tudom elviselni.
  8. Szereted a One Directiont? Persze. Milyen kérdés ez?! :D
  9. Ki a kedvenced közölük és miért? Én sosem szerettem azt a jelzőt használni,hogy 'kedvenc'. Én mindig azt mondtam: "Ki fogott meg jobban? Háát.." és elmondtam a nevét. Szóval..nekem Niall a legszimpatikusabb,mert...igazából sosem a főszereplőt szerettem.Sehol.Se egy sorozatban vagy könyvben,esetleg egy filmben. Engem sokkal jobban megfogtak a kissé mellékesebb szerepet kapó személyek.Jelen esetben -szerintem és előre is bocsi akit megsértek de ez az én véleményem- Hazz a főszereplő és a többi srác mellékesebb szerepet kapnak. Világ életemben imádtam a kék szemű srácokat. Az,hogy szőke,csak rátett még egy lapáttal. És az is,hogy Ír. Egyszerűen imádni való a srác. Most komolyan...hogy lehet őt utálni? Esetleg nem szeretni? Igen,helyes a válasz. Sehogy. :) Huhh..jó volt ezt kiadni magamból. :D #neharadjatokazértmertsokatírtam :/
  10. Szemed színe? Zöldes-barna. Szóval kicsit ilyen fos színű. :D
  11. Amerika, vagy Anglia? Természetesen Anglia. :)

3. Írj 11 kérdést!
    1. Szeretsz írni?
    2. Voltál már részeg?
    3. Ittál már alkoholt?
    4. Hány könyvet van?
    5. Mit nyitsz meg először,ha fellépsz a netre?
    6. Mit csinálsz reggelente?
    7. Mit csinálnál akkor,ha kiderülne,hogy vérfarkas vagy?
    8. Szereted a Vámpír naplókat?
    9. Mikor születtél?
    10. Festetted már be a hajad? Ha nem,szeretnéd?
    11. Mikor kezdted el az első blogod? 

    4. Küldd tovább a díjat!
      Most ez nem lesz sok ember,bocsi. :$

      1. Nothing like us,nothing like you and me -szuper jó blog. ;)
      3. ~Moment's in time -szintén nagyon jó blog. :)
      4. I need to be perfect -ez is jó kis blog. ;)
      5. Élvevagyhalva -izgalmas kis blogocska. :)

      Még egyszer köszönöm neked drága,a díjat. :**

      Kriszti xx



      4 megjegyzés:

      1. A fejlécet nem használod fel?

        VálaszTörlés
        Válaszok
        1. Drága Mia! :)
          Bocsi,hogy nem használom fel,de nagyon kicsi lett. Kérlek ne sértődj meg,oldalra kiteszem a fejlécnek a linkjét. :)

          Törlés
      2. Semmi gond,szólhattál volna,és nagyobbra veszem..ha akarod írhatsz nálam chaten,és kinagyobbítom. :)

        VálaszTörlés
        Válaszok
        1. Nem adok neked még plusz munkát,szóval jó lesz ez így. :)
          K.xx

          Törlés