2013. augusztus 19.

Fejezet darabocska...

Sziasztok! :)
Sajnálom bogyókáim,de a fejezetet nem tudom kitenni,mert Bécsben tartózkodom és nem nagyon menne innen az írás. :/ Maximum egy kis ízelítőt tudok ki tenni.Remélem beéritek ennyivel egy darabig. :) Jó olvasást hozzá! ;) 
Kriszti xx

"Egy biztos. Vivy nélkül tuti,hogy nem csinálom és szerintem a többi fiú is akar kérdezni tőlünk. Amúgy egyáltalán nem tudom,hogy mire kell ez az egész,de egészségükre.
-Umm...rendben.De Vivy nélkül semmit sem teszek.Olyan kiszámíthatatlanok vagytok.-ingattam a fejem jobbra-balra. Felkeltem a kanapéról,majd bevágtattam a konyhába.Ott volt mindegyik hiányzó fiú és még Vivy is ott terpeszkedett az egyik széken.
-Vivy. Niall és Liam "kérdez-felelek"-et akarnak játszani.-tudattam a barátnőmmel a hírt.Még a szememet is megforgattam,annyira hülyeségnek tűnt ez az egész.Minek kérdeznek tőlünk? Egyáltalán miért vagyunk még mindig itt? -Vagy tudod mit? Menjünk haza.Gyere! -mosolyogtam rá.
-Most miéééééért? -kezdett Vivy megint hisztizni. Ezzel egyszer biztos,hogy az őrületbe fog kergetni.
-Mondjuk,mert azt mondtam?! -kérdeztem -vagy inkább kijelentettem?-.
-Jó,de mondj legalább egy okot arra,hogy ne maradjunk itt. -nézett rám szúrós tekintettem Vivy. Mondjuk igaza van,mert nem mondtam neki egy okot sem,de jó sok van.
-1.ok: Nem is ismerjük őket,max annyira amennyire egy Directioner-nek kell.
-Nekem az épp elég. -szakított félbe V.
-Na jól van.Ha te nem jössz haza,akkor maradj csak itt egyedül. -mondtam a szemébe.Ez meglepte,mert soha nem szoktam csak úgy ott hagyni valahol."





2 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Azért remélem minél hamarabb megfog érkezni a másik fele is!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello. :)
      Megpróbálok vele sietni. :)
      Kriszti xx

      Törlés