2013. július 27.

#I'msosad :((

Hyy manóóók! :)
Sajnos nem jött annyi megjelenítés/komi/feliratkozó amennyit kértem.Ezért még nem lesz rész. VISZONT!...ha erre a bejegyzésre lesz legalább 10 (!!) megjelenítés és 1 (!!) komi,akkor lehetséges,hogy előbb lesz rész. Igazából,csak ennyit akartam...Igen,csak ennyit...Ja nem! Ott oldalt (---->) lesz egy szavazás és arra jó lenne ha szavaznátok..! :) DE!...ha erre a bejegyzésre sem jön meg amit szeretnék,akkor megfontolom,hogy folytatom-e a blogot...:( #sorryguys :((

Kriszti xx

4 megjegyzés:

  1. Most azonnal követelem az új részt!!!:DDD És kérlek ne hagyd abba a történetet!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlenül aranyos és elképesztően lelkes leány vagy Rose,tudod-e?? :DD Ezért imádlak te...kis husi-musi! :33
      Tudod,ebbe csak az a baj,hogy van 9 (!!!!) rendszeres olvasóm,abból szerencse,ha három kommentel (de szerintem nagy számot mondtam).Ja és a megjelenítésekről ne is beszéljünk...az ilyen kis jelentéktelen bejegyzésekre is kaptam legalább 15 (!!!) megjelenítést.Erreaz új részre pedig,most jelen pillnatban van talán 10 megjelnítés,pedig az rész...Na nem jártatom a pofám,mert még baj lesz belőle..Szóval még annyit,hogy IMÁDLAK te csajsziii! :33

      Kriszti xx

      Törlés
  2. Szia! Meglepi az oldal legalján!;)
    http://pancellany.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello! :) Köszönöm szépen! ;)

      Kriszti xx

      Törlés