2013. április 3.

Bevezetés ~ Szereplők

Sziasztok!Én Kovács Krisztina vagyok (angolul:Christy Smith) 17 éves vagyok és még mindig itt dekkolok a gimiben.De legalább kicsit elviselhetőbb, mivel itt van a legjobb barátnőm Fehér Vivi (Vivy White). Vivivel általános óta öribarik vagyunk.Anyát Kovács Katalinnak, (Kate Smith) Apát Kovács Róbertnek (Robert Smith) hívják. Jah és a legfontosabb IMÁDOM a One Directiont. Nem vagyok fanatikus rajongó csak szeretem őket.Az én kedvencem az ír cuki manó,Niall.:D A barátnőm is Directioner,de neki Zayn a kedvence.Na még egy kicsit magamról:szőkés barna hajam,tengerkék szemeim vannak.165 cm vagyok.Szeretem az állatokat,a pizzát ,a teát,a kaját,a filmezést,a könyveket és természetesen Niallt. :D

Szereplők:


Christy Anne Smith (Christy)
17 éves
Szülei:Robert Smith és Kate Smith
Legjobb barátnője:Vivy White,Fanny Mayer,Ashley Bloom.
Egyéb:Imádja a One Directiont. A kedvence Niall. Szeret enni.Kedves,bátor,aranyos lány.

Vivyen Jessica White (Vivy)
17éves
Szülei:Mark White és Anne White
Legjobb barátnője: Christy Smith,Fanny Mayer,Ashley Bloom
Egyéb:Directioner.:) Imádja a kutyákat. Kedvence:Zayn. Bátor,kedves,feleselős,aranyos lány.

Fanny Mayer
18 éves
Christy Uncsija :)
Legjobb barátnője:Ashley Bloom,Vivy White,Christy Smith
Egyéb: Directioner :) Kedvence:Louis. Kedves,visszahúzódó,aranyos,őrült lány.





Ashley Bloom (Ashley,Ash)

18 éves
Legjobb barátnője:Fanny Mayer,Christy Smith,Vivy White
Egyéb: Directioner.Kedvence: Liam. Kedves,felelősség teljes,"anyáskodó"




Niall James Horan (Niall,Nialler,szőkeherceg)



Zain Jawadd Malik (Zayn)

Louis William Tomlinson (Louis,Lou,Répafiú)


Liam James Payne (Liam,Leeyum)

(azt a szájat...de cukiiii *.*)

Harold Edward Styles (Harry,Harold)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése